lørdag 20. november 2010

magedans

Så var første dag av magedansfestivalen over. Liva har hatt ein travel dag med 5 timar kurs. Kurset med Isisvinge- koreografien var avlyst. Det syns ho var trist, for det virka spennande.

I dag har ho hatt orientalske teknikkar i to deler med Beata og Horacio frå Tyskland. Dei hadde med seg assistenten sin: ein liten pomeranien som etter sigende bjeffa viss elevane dansa feil vei ;)

I morgon skal ho ha trommesolo og Cheeky balady, 4 timar.

Og eg, eg har stressa! Eg skulle berre eit ærend til Kvadrat, men eg hadde gløymt kva månad det er. Eg brukte 30 minutt på å finne parkeringsplass! Det var då eg roste meg sjølv for å ha handle inn julegaver for lenge siden:)

Liva fann seg eit fint danseantrekk  i Basaren; grøn nervøs fløyel, topp og bukse :)
Webcameraet virkar sjølvsagt ikje på min bærbare dritt. pc frå Elprice!!, ellers kunne de fått sett antrekket.

2 kommentarer: