tirsdag 7. desember 2010

Kviss- vinnaroppdatering

Ein  oppdatering av min litle morgonkviss:


the librarian bitch  14
Tord                     14
Anne                      5
Lutten                    2
Viggo                     2
                  

Spenninga stig. Dei knallharde kvissarane ligg likt, men Anne begynne å gjere livet surt for dei.
Kvissen går til me har ein person med 20 rette. Hiv dykk på, så varer den lenger.  Og desse to første på lista får hardare konkurranse.

Kvissen tar julehelg første og andredag. De kan sova lenge frampå, men mandag 27. er den tilbake. Blogginnlegga går som vanlig.

5 kommentarer:

  1. the librarian bitch7. desember 2010 kl. 10:53

    Det er Tord, også kjent som Rimi-guten, som lede og han har berre budd her nokre få år. At han lede skuldast berre at eg ikkje har stått tidleg nok opp om morgonen og at eg ikkje ser reklamekanalar :-)

    SvarSlett
  2. the librarian bitch7. desember 2010 kl. 11:02

    Viss det var kven som leda kvissen du meinte. Men eg kom til å tenka litt. Hadde dette nye spørsmålet noko om kvissen på morgonkvisten idag? Då er det kånå til Ove som er svaret: Elisabeth Narmo. Ho har ikkje budd her så lenge. Ho er mykje nyare enn meg som Sandbu.

    SvarSlett
  3. du e utgammale sandbu du. du kan kje saudamål lenger;) Det var ikkje noko nytt spørsmål, berre ein oppdatering og oppfordring til de andre som stikke nasen or dynå sånn ca i halv 8 tida;)

    SvarSlett
  4. the librarian bitch7. desember 2010 kl. 11:10

    Men kan vel få poeng for det?

    SvarSlett
  5. hehe. Liva og prøve seg på det;)

    SvarSlett