onsdag 13. april 2011

Heilt Cacas

Me forfløtta oss ut or kommunen i helga. Helga blei tilbrakt i Stavanger og på Ålgård. I Stavanger var me på dagtid, mens nettene blei tilbrakt på Ålgård. Takk til Heidi og Jan for at dei hadde rom i herberget.

Ungane var på kurs og eg var sjåfør og bud. Dotter nummer 2 og 4 likar å klyse med kaker. Dei styrer på og bakar og pyntar. Begge har bursdag i påskeferien dette året. Eg hadde sett at Cacas skulle arrangere kakepyntingskurs i Stavanger. Då blei presangen kakepyntekurs. Smart, ikkje sant?  Dei lagar kaker som eg får ete. Dermed får eg litt igjen på investeringa.

Dei gjekk på fire kurs, så nå kan dei det meste: Grunnleggende teknikkar, smørkrempynting, royal icing og Cupcakes. Og dei som trur dei veit korleis ein muffins skal  sjå ut, må tru om att.


Denne klovnen laga dotter nummer 4  Ho var den yngste på kurset


 Cupcakes må ikkje forveksles med ordinære muffins..


Dotter nummer 4 blei kalla eit naturtalent på kurset.


Imens ungane kursa seg, gjorde eg noko eg ikkje har gjort på 18 år; Eg var på ekte siddisloppemarked. I mitt forrige liv var eg fast inventar på loppemarknadane i byen, ikkje som loppe, men som kjøpar av lopper. Det kunne vere to til fire loppemarknadar på ein lordag. Guro og eg gjekk på dei fleste. Me pleidde ikkje avtale, men det var fast takst at me gjekk. På eit eller anna loppemarked traff me kvarandre og hadde kaffi saman mens me lo eller skrøytte over kjøpa våre.

Denne gongen gjekk eg også åleine. Eg valde Våland loppemarked. Det er musikkorpset som arrangerer. Våland skolemusikkorps er garva arrangørar med to marknadar om året.  Dei står med tausperring, og det er nedteljing før kjøperane slepp inn, presist på sekundet.

Det var som å gå inn ein tidskapsel: Eg traff dei same folka som gjekk der før. Litt meir hud, fylde og gråmelerte, ellers var alt som før.

Eg hadde den gildaste dagen på evigheter. Eg kikka,pruta, handla og prata.
Men sidan eg kom i godt raddel , enda eg opp med ei vare frå auksjonen som eg ikkje trudde eg hadde kjøpt.


Minikonsert mens me ventar på opninga.


 Folk strøymer til....


Auksjonarius har ein stor kjepp som han dunka inn tilslaga med

Dagens kviss: Kven arrangerer årviss loppemarknad på Sand?

3 kommentarer:

  1. Det må vera den lokale 4H klubben. Bygdevon 4H

    SvarSlett
  2. Her var det mikro-lokalkunnskapen som måtte til. Anne, du er dagens vinnar. Gratulerer!

    SvarSlett