lørdag 25. juni 2011

Draumen om å bade i silopresset...

I ei avis såg eg bilete av ein silopressduk.  Det sette "mine små grå" i gong med mimring. Eg minnest, å eg minnest....




I eit slikt basseng har eg bada, på toppen av siloen vår. Slik lærte eg å ta dei første famlande symjetaka. Og slik blei eg hekta på symjebasseng.  Far lova å spa silopresset ned i hagen mellom huset og folgehuset. Då skulle me få flott basseng i hagen. 

Eg venta og voks...  Kvart år sa far: "neste år." Tilslutt innsåg eg at de ikkje blei hagebasseng på meg. Men draumen forsvann aldri.

I alle år som vaksen har eg hatt basseng i hagen, både store og små. Nå har eg eit halvstort som me kan ta to symjetak i. Snart blir det vel sommar og finver. Då er ungane klar til å sette det opp.




Silopressen holder seg oppreist pga. den innsveisede flytekanten

Flott basseng. Dette står av seg sjølv.  Nå er det helst balling bøndene driv med, så kanskje det er mogligheit for billige, fint brukte, silopress. Det ligg sikkert mange slike og sleng om ikkje mysene har ete hol i dei,

Slik vart silopresset sett opp. Tenk deg det raude er siloen, og det grøne er siloforet.



I mangel av basseng går det også fint med bøtte. Her har dotter nummer 1 leika i ku-skiten og treng å fjelga seg litt.


Bittesmå basseng går også godt. På bilete kan me skimta 3 stk Karen`ar.


Dotter nummer 2 har stavra seg bort og er klar til bading.



Nå har eg del i to basseng på landstedet.  Så draumen er delvis oppfylt.

Er det andre som har silopressbade-erfaringar? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar