lørdag 8. oktober 2011

40 + 40 er sant!

I dag er det lordag og eg skal på fest. Eg skal på fest til to som rundar førti omtrent på denne tida. Det å passe tida kan vere vanskeleg. Eg pleidde sei at eg var fødd 10 minutt forseint, og klarte aldri å ta det inn att. Desse som nå feirer 40 år, har sikkert samme problemet. Dei er travle folk med ungar og karriere. Tidsklemma har tatt dei, men i dag har dei klart å klemme inn ein heidundrandes fest. Me som får lov å vere deira venner gledar seg storleg.


Skål for jubilantane!

Eg er så glad eg skal i 40 + 40 års dag. Eg er så lei av å gå i 80 års dagar og 100 årsdagar.  Poenget med  å slå saman åra har gått meg hus forbi. Kanskje fordi eg ikkje er så flink med tall sjølv. Og så høyres det så gammalt ut :P



Terje, legg deg dette på minnet!  Du har litt tid ennå før talet når deg.




Torhill, denne passer til deg.!

I minnebøkene våre skreiv me: Når du teller dine venner, glem da ei å telle meg!  Eg er så glad for å bli talt med. Ha ein fin fest i lag med venner, god mat og drikke, og god drøs!



1971 Volvo 144 144 dl solgt

Sidan eg alltid må trø inn litt historie på bloggen min, så får eg vise den hottaste bilen i 1971   Volvo 144 GL. Ein slik bil hadde me, men det var seinare enn 1971 Grand Lux med skinnseter. Det var luksus det. Vår var gul-beige, om det er ein farge.

Det er haustferie nå og med huset fullt av ungar, deira kjæraster, venner og eit barnebarn er eg også i tidsklemma. Eg kjem sikkert til å tape kampen om nett-tilgongen, så eg gir meg før avspark. Ha ein våt og fin haustferie. Gjer som bjørnen, gå i hi ei veke, om du har anledning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar