søndag 3. juni 2012

Rehabilitering i arbeidstova

Det er søndag og me treng å roe oss ned etter travle Ryfylkedagar. Då kan det høve å vise kva  som kan skje på ei arbeidstove. Slike arbeidstover skulle ein hatt rundt om kring. Dei er gode for kropp og sjel, og så kjem det så mykje fint ut av det.

Serviettbretting kan vere greit å få med seg. Det vart bretta  serviettar til all slags samenkomster. Det vart bretta fine kort, og bordkort. Ei dame laga skjortebordkort. Ei anna hadde spesialisert seg på Origami, og laga fine sommarfuglar.


Her er eit tips til hytta. Dette er eit handtak til dodøra. Man tager ei grein...



Eg reiv never mens eg var der. Men eg gjorde det på den enkle måten. Eg gjekk opp til gamma og reiv never av vedalaet. Så la eg nevera i vatn slik at ho vart mjuk, så klippte eg ut fine hjarter. Dei kan brukast til bordkort, eller i dekorasjonar.



Blei ikkje dette fint vel?  Me laga mange kransar mens me blei rehabiliterte


Her har eg laga meg ein serviettring. Fantasien til tre damer enda ut i dette produktet. Og me hadde det løye mens me haldt på.  Det er ein stor kongle som er delt opp og sett på ein ring.


Her er tvangsarbeidet eg har fortald om til dykk tidlegare. slik skal det gjerast...



Og så er det til å brette og smyge mens ein har tunga beint i munnen og hjernen klar.


Litt smøyg, og her går tunga litt i vas, eller var det hjernen?



Det mest avslappande var lysproduksjonen. Her ser de resultatet! Slekt og venner fekk lys i julegave anten dei hadde det på ønskelista, eller ikkje.

2 kommentarer:

  1. the librarian bitch3. juni 2012 kl. 11:24

    Så fint lys at eg ikkje vil setta fyr på det :-)

    SvarSlett