fredag 19. november 2010

Magedansfestival

I helga skal eg og minstebadnet til Stavanger på magedansfestival. Litla gulle er ivrig magedansar. Me skal på show fredagen. Lordag og søndag er det fullt kjør for henne med "workshop"ar.

Litlagullet blei tent av magedans-basilla då ho 4 år gammal var med meg på kurs. Ho har gått på kurs både i Stavanger og Sand. Ho har hatt mange forskjellige instruktørar, norsk og utenlandske. I  2005 dansa  ho på magedansshowet i Stavanger konserthus. Ho har dansa i familieselskap og i vinter var ho med dansegruppa til Bibbi  i Suldal kultuhus.
I sommer opptråtte ho på ein restaurant i Sveti Vlas, Bulgaria, til stor jubel for gjestene:)

 Litla gullet er blitt flink og slangar seg rundt med rørsler, som ein publikummar sa: -det går jo kje an å gjera slikt:)  håpar ho får utbytte av helga.

Og eg, kva skal eg gjera.... jo, eg skal kjøpa de siste julegåvene:)
www.magedansfestival.com

Dagens kviss: kor blir magedansshowet fredagskvelden arrangert?

1 kommentar: