onsdag 8. desember 2010

Julepølse julepølse

Julepølse dementi
Bloggen min er berre tre veker gammal, men allereie har eg måtte  svelge min første kamel.  ;)
Eg har i mange år irritert meg over at julepølsene går ut på dato i advent. Pølsene er så gode og eg ville helst ha ete dei i jula. Men fordi dei  ikkje held lenger enn til  rundt 2. søndag i advent har me ete dei som adventspølser. Derfor ville eg helst forandre navnet til adventspølser!

Dette har fått Rimi kjeden til å vakne. Dei meinar navnet skal vere julepølser fordi dei varer heile jula. Dei kan ikkje forstå at eg ikkje har funne lengre-levende pølser.

I går tikka dette bilde inn til bloggen min, frå sjefen på Rimi Sand; julepølser som varet heilt til 10 januar. Eg gir meg. Julepølsa skal få ha navnet sitt i fred og eg berømmer Rimi som engasjerte seg i saka.



                                         denne julepølsa varer heile jula

Dagens kviss: Kva juleskikk har dei framleis i Suldal for å markere jula?

5 kommentarer:

  1. the librarian bitch8. desember 2010 kl. 07:39

    Her må du vera meir spesifikk. Du seier dei i Suldal, altså ikkje på Sand! Tja. Dei skyt jula inn?

    SvarSlett
  2. Eg veit iallefall at dei på Førland og lenger oppover mot Suldalsosen skyt jula inn kl 17

    SvarSlett
  3. Anne heilt rett! Dessverre, tlb, eg var spesifikk. I dag blei du slått på målstreken.
    Me har ein ny vinnar. Gratulerer Anne!

    SvarSlett
  4. the librarian bitch8. desember 2010 kl. 10:49

    Greit, men eg likar det ikkje.

    SvarSlett
  5. Kjekt at eg og vant (som er så sein med å svare), men vett kje om det var fortjent sidan tlb og skreiv at det skyt jula inn,,,

    SvarSlett