lørdag 11. desember 2010

dagens vinnar

Me har ein vinnar.  Anne gratulerer!   svaret er fatique

3 kommentarer:

  1. the librarian bitch11. desember 2010 kl. 11:01

    Eg skulle nok ha meldt forfall grunna sjukdom. Då hadde du lagt ut dagens kviss til litt seinare på dagen. Eg låg med spyå i heile går og kjende meg rektig så fatigue. Orka jaffall ikkje å stå opp grytidligt for å ta kvissen. For å vera ærleg så streifa ikkje tanken meg ein gong. Sidan eg har tenkt meg på julabord i kveld vil eg ha morgondagens kviss utsett til kl.10.00

    SvarSlett
  2. Du må ha vore bra dårlige når kvissen ikkje streifa deg ein tanke :P
    Sidan det er søndag, kan kvissen godt komma seinare. kl 10 skal bli!

    Men du har jo spydd frå deg, eller du kunne vore på veg heim 07.30? :)

    SvarSlett
  3. the librarian bitch11. desember 2010 kl. 15:36

    Flottings!

    SvarSlett