fredag 20. april 2012

Pottetrening

Når ein sit på Ropeid, verdens navle, og ventar på ferja som akkurat gjekk, kan ein høyre på radio. Det er helst då eg høyrer på radio. Hadde me hatt bru, hadde eg aldri fått høyre mykje som eg nå høyrer.  Her ein dag høyrde eg at i Asker slit dei med røyra sine. Kloakkrøyra.

Kloakknettet er visst nokså underdimensjonert.  Så kommunen vil nå ut til folket med pottetrening. Sså langt er alt greit. Oppdragelse er bra. Men så kjem det: " Kast KUN toalettpapir i doen!" 
Då lurer eg på kor resten skal bli kasta?


Pottetrening for folket.


Huk rundt Guilin, Yangshou, og Xingping, i Guangxi Provence, sørøstlige Kina.

Slik er eg van med at det er på reiser. Mens folk i Asker kun skal kaste toalettpapir i doen, gjer resten av den øaustlege halvkule motsett. Dei drit i doen og hiv papiret i eit spann ved siden av.


                                                      Eit friluftsdo. Her kan du drite i alt!

Dei som har fulgt bloggen min gjennom tida veit nok at eg er meir enn gjennomsnitts-interessert i dotilhøva.  Sidan det er ein så stor del av livet å å gå på do, er eg interessert i korleis andre gjer det. Ein ser mykje rart, i mine auger,  når man eine Reise tut...

Eg likar særs godt å sitje på utedoen på Torgålen og kikke på naturen og sjå kva Kåre driv med på Holmen. Denne vanen med å sitja for open dør er ein ting eg har til felles med vår store Bjørnstjerne Bjørnson. Han kunne sitte i timesvis på utedoen, slå av ein prat med forbipasserande, eller filosofere over livet. Kanskje kom mange store verk fram der?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar