mandag 18. april 2011

Påske-sovemaske

Det er mange i verda som slit med søvnen. Søvnen kan vera ein venn, eller ein uvenn, alt etter som.  Mange slit i sommarhalvåret. Då er det for lyst til å falle ned i den gode søvnen. Då finns det eit godt hjelpemiddel; sovemasker.

Dotter nr 4 bare må ha sovemaske, for ho søv med lyset på. Det er ein logikk eg slit litt med. Eg meinar ho kan slå av lyset, men då blir det for mørk, så ho går for fullt lys og sovemaske på.

Ein dag ho kjeda seg, laga ho si eiga sovemaske. Luttens design!  Det nærma seg påske og ho haddde noko gult garn. Ho sat rolig og slappa av. Eg nytte stilla ei god stund, før ho skremde vetet av meg. Eg visste ikkje at dotter mi hadde gjennomgått ei metamorfose og enda opp som hønsefugl.


  DSC00023
Lutten sovemaskedesign.  Me trur bestillingane kjem til å renne inn 


DSC00008
Etter ei tid dukka ho opp i stova med sovemaska klar

Med dette tar bloggen påskeferie. Det kan vere greit at de er med familien istaden for å sitte her og trykkje, men eg ønsker dykk hjarteleg tilbake, i alle fall til, 26. april.  På gjensyn!

Ha ei fin påske og hugs solfaktor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar