lørdag 25. juni 2011

Hageliv

Hageliv i farne tider. Når onkel Løland voks opp hadde dei søndags-siestaen sin nede ved Pøttaberget.  Dei skulle helst ikkje sitje å gjere ingenting i dei dagar. Men som vaksen i den nyare tid, likte han godt hageliv.

Sjå denne rosa. Det er min favoritt. Ho veks i min hage og eg er stolt over den. Men i år har sniglane funne den. Dei har ikje rørt den før, så det er rart at den er teken nå når det er så få sniglar.

Bind deg ein blomekrans, kom no til leik og dans.. Eg og Kirsten har botte kvar vår krans i Tante Anny og onkel Tor sin hage.

Hageliv i Prestaåsen.  Pause i kroketturneringa.

                                                          fine blomar



Pollinering på gong

Sjekk dette kreker her. Hadde gløymt å stille makroen på , så den er noko uklar. Det er ein Tege.

Her er den litt tydeligare.  På søndag sag eg ein heilt lysegrøne og.

Utedo i hagen kan vere kjekt å ha, spesielt når det er ein parasoll som gir skygge i sol, og ly i regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar