lørdag 12. mars 2011

and the winner is...

Det kjem mykje godt frå suldal. Ein treng ikkje vere redd for at å vekse opp i Suldal skal hindra deg i å nå måla dine. Eirik Thorsen er eit knakandes godt døme på det.

Han har gjort kometkarriere i hårbransjen. Han har fått mange prisar og blitt årets frisør. Nå sist blei han kåra til 10- årets hårstylist på Oslo Fashionweek. Det er stort det. Det vil sei at i dei siste 10 åra har Eirik Thorsen vore den viktigaste blant vrimmelen av hårstylistar i Noreg. Eg gratulerer! Så, alle jenter og gutar som går og drøymer om å bli stor innan hår og mote; det går an!


Tiårets hårstylist (foto SP)




Suldalsambassadøren 2010 sit helst i Skotiå, og gjer han ikkje det sit han heime i Harestua og ser kikkar på Skotiå.  Ambassadør Berge har sett Suldal, Lågen og Skotiå på verdskartet. Ingen andre har fått så mange til å kikke på Lågen, over og under vatnet.

Han er ein ustoppelig ambassadør for Suldal, jakt og fiske, så det er ein velfortent pris han har fått. Gratulerer, Ambassadør Berge!


Årets Suldalsambassadør (foto SP)

Team skoti:
http://www.teamskoti.no/

2 kommentarer:

  1. Jeg sier tusen takk. Første gang jeg fisket i Lågen var på Hiim,og fikk laks i Kleppshølen.Den mottagelsen og den glede som ble vist over at jeg fikk laks av Karen og Lars var jo bare helt utrolig,de var like glade som meg.Å komme til Hiim var bare helt fantastisk,hadde ikke Karen og Lars vært de menneskene de var (er) så er det vel ikke sikket jeg hadde kommet til å fisket i Suldalslågen mere.Så Liv,det var dine foreldre som egentlig begynte på det det har blitt til i dag.Tusen takk til Karen og Lars. Agnar.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Agnar! Det skal eg overbringe til mor. Ho gleda seg over prisen din. Og du veit du var alltid nr 1 hos dei.

    Hugsar den tida eg budde i Stavanger og dei snakka om den Agnar som hadde vore og fiska. År etter år var det snakk om Agnar hadde vore innom. Dei sette veldig pris på at du tok deg tid å sitte og prate sjølv om du sikkert lengta etter Lågen ;)

    SvarSlett