mandag 14. mai 2012

Hekkan

Eg hadde ein gong ein hekk. Ja inntil nyleg hadde eg ein kjempehekk. Det var eit hekkan, for den tok halve hagen. Den var nydelig i sin fulle flor. Men det var berre eit par veker i året. Resten av året var det lite med den. Eg skar den ned for tre år sidan. Då sette den i å veksa. Den voks både meg og plenen over hovudet. 

Men det kom det ingen blomar, for den blømer visst på toårsgreiner. Den voks som ein bønnestengel.  Den blei så stor at den fekk midtskill når det regna. Og i fjor fekk den permanent midtskill. 

=
Nydelig i sin blomsterprakt. Men lite med resten av året. Fordelen var at eg kunne gjere mest kva eg ville i hagen utan at nokon såg det.


Ei fine unge jente kunne skjule seg bak den blomstrande hekken.


Så tok inkvan affære. Eg ville ha hekken trimma slik at den kunne veksa seg fin og tett .  Då eg kom frå bytur var hekken vekke...


Hekkan, ei plage både med og uten. Det blei noko glåpe



Kva skal turtelduene mine gjere nå? Nå kan dei ikkje henge og slenge i hammocken utan innsyn. Alle kan sjå om eg fuskar i Krokket-turneringa.. Eg trur eg tregar. Kan me lima den på att?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar