mandag 7. mai 2012

Kva er det med været?

Eg sit og klør meg i hovudet for tida. Eg har visseleg snudd primstaven om til sommarsida. Det gjorde eg sist månad. Eg har sett snøklokker, krokusar, påske- og pinseliljer komme og gå. Nå står tulipanane i flor. Eg har slått plenen. Men kva skjer då?  Jo det snør!


Nå kom det ikkje så mykje snø på Sand i dag, men det har ennå ikkje gitt seg heilt. Så kven veit...

Eg såg værmeldingane på TV, og eg kjende verken i oklene, men eg trudde ikkje heilt på det. Me er jo så globalt oppvarma at me skulle sleppe å ha det slik forfedrane hadde det på tidleg 1700- talet  Då snøa det i juni.
Eg skulle på søndagstur til Vikane (Sahara for sandbuar) men måtte snu på grunn av snøstorm. Eg hugsa fjellvettregelen:" Det er inga skam å snu"...


Denne terrassen treng varme og sol slik at me kan beise over den.

Dette kalde været er vel ikkje så gale for andre enn oss som skal måle hus og beise terrasser. Etter gamalt var det bra om mai ikkje var for varm. Kald mai skulle gi gode avlingar.  Far min steva alltid: " Mai kulde/gjør bondens lader fulde!"




Kva er vitsen med global oppvarming når me må fyre i omnen kvar kveld?





   
                                             Denne utviklinga  ser ikkje ut til å slå til.

5 kommentarer:

  1. Glimrende:-)

    SvarSlett
  2. Global oppvarming er den største løgnen som er servert de siste 100 år.
    Ja, vi har variasjoner i temperatur på jorda, men det styres av sola og dens aktivitet.
    Det sies at så varmt som der er nå på jorda i gjennomsnitt, har det ikke vært på 150 år. Javel, så det har vært så varmt tidligere også da!
    Jorda og nesten alle dens levende organismer er karbondrevet. Det vil si at alle må ha karbon i en eller annen form for å overleve. Å skjære ned på CO-2 utslipp skapt av mennesker er bare tull fra ende til annen. Det er andre former for utslipp vi heller bør konsentrere oss om. Å fange opp CO-2 for å lagre i fjell eller i sjøen er som å pisse i buksa for å holde varmen. Den fungerer ikke positivt i lengden.

    De som tjener på CO-2 begrensninger er noen få personer i verden, blant andre Al Gore. Han har blitt mangemillionær på denne svindelen.

    Jeg nevnte at noen organismer ikke er karbondrevet, og det er sannsynligvis riktig, men det er organismer som lever på dypt vann og lever av svovelutslipp fra jordas indre igjennom undesjøiske skorsteiner.
    Ska vi klare oss uten karbon og CO-2 så må vi lære av de, for så å mutere slik at vi kan leve av svovel vi også.

    Nei, det er ingen merkbar menneskeskapt global oppvarming. Det er derimot en merkbar global klimaendring på grunn av endringer i solas aktivitet. Den tyder på at vi egentlig går i mot kaldere tider og en ny istid. Det vi ser nå er bare forspillet til dette.

    SvarSlett
  3. Takk for innspel! Kjekt med tilbakemeldingar :)
    Trond du må lese bloggen min igjen. Eg har et innlegg om karbon snart :P

    SvarSlett
  4. Leser litt nå og da.
    Skal snart lage karbon selv. Grillsesongen starter.. :-)

    SvarSlett
  5. :) Eg syns verkeleg me skal gå for mutering ;)

    SvarSlett